Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeWagę + 3kg w porównaniu do 2017 można przeboleć ale cenę na poziomie 40 tys za zwykłą wersję i zdecydowanie nie . My ludzie gór czekamy na Beta 300 RR 2018 :)
OdpowiedzCena spadnie dosc szybko. Na razie fabryka chce zarobic na majetnych niecierpliwcach. podejrzewam, ze juz na jesien bedzie je mozna wyrwac za 35-36 kpln, a w kolejnym roku cena spadnie mniej wiecej do poziomu obecnych gaźnikowców. Jestem naprawde ciekawy jak to jezdzi i czy dozownik ogranicza dymienie (dluzsza jazda za obecnym 2T powoduje u mnie konkretny bol glowy). Z tego co widze, to chyba ma airforka (i to tego z powietrzem tylko w jednej rurze), do ktorego nie jestem przekonany ze wzgledow bezpieczenstwa. Wolalbym aby seryjnie montowano je w Huskach wraz z kiwaczkiem, a w KTM-ach widze sprezyny, skoro nawet z tylu trzymaja sie tradycyjnego PDS-u. Z tego co czytalem, to Honda w nowych CRF wróciła do sprezyn i to jest moim zdaniem dobry kierunek dla amatorow, ktorzy nie rozkrecaja widelca kilka razy w sezonie.
OdpowiedzNie spadnie ;)
Odpowiedz